torsdag den 17. april 2014

Påskeharen kom lige forbi...


Påskeharen kom forbi igår, og den havde pakker med! I et tidligere indlæg fortalte jeg at vi regnede med at lave et kort, så min datter på 2 1/2 kunne følge kortet rundt i haven. Det endte dog med noget lidt mere simpelt. Efter at have kæmpet med at tegne et kort der var forståeligt, blev jeg enig med mig selv om, bare at give hende billedet af det sted hun skulle finde det næste æg.


Æggene har jeg købt hos Creative Company, 12 stk. Jeg fyldte 3 med hindbær, 3 med vindruer, 3 med blåbær og i de 3 sidste kom der en lille chokolade kanin og et klistermærke med en kat.

Lykken var STOR da Påskeharen havde stillet en kurv, og vi skulle ud og finde spor! Og lykken var endnu større da sporene ledte til flere æg, og til allersidst, en pakke LEGO. Tænk at Påskeharen vidste at hun ønskede sig Den lille Havfrue LEGO.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar