onsdag den 7. maj 2014

Er muffinsforme til at bage i??


Ikke hvis du spørger min datter. Hun mener bestemt at det lige så godt kan være en fugl, eller faktisk helst en fisk! I bund og grund kan muffinsforme dog blive til næste alt. Engang imellem skal det gå lidt stærkt herhjemme, for lige pludselig vil Tullepigen være kreativ, og så skal der helst ikke gå mere end 2 minutter, før alle remedier er fundet frem. Derfor har jeg altid nogen små kasser med forskellige ting stående. Den ene af kasserne indeholder muffinsforme, limstift, glimmer, rulleøjne og karton. Og så får kreativiteten ellers frit slag!

Her har jeg lavet lidt. En buket blomster, en ugle på en gren, Mariehønen Evigglad med Hr. Snegl og 2 glade vandmænd i havet.




Datteren min har selvfølgelig også været igang, og hun skal da ikke snydes for at vise sine ting frem også. En fugl med en lille fjer på, , to fine blomster og en fisk i vandet (jeg hjalp lidt med glitter bogstaver og tang, mest fordi jeg ikke gider fjerne glitter fra fugerne i gulvet de næste 3 mdr).



Næste projekt er skovens dyr ud af muffinsforme, skal bare lige have fundet nogen der passer i farven. Bare sådan tilnærmelsesvis

Ingen kommentarer:

Send en kommentar